uzi

עוזי שירות לכל דלת
מנעולן בבאר שבע – פורץ מנעולים בבאר שבע

החלפת צילינדר החל מ149 שקל!

  • התקנת מנעולים מכל הסוגים
  • פריצת דלתות רב בריח, עץ ושערים
  • פריצת רכבים מכל הסוגים
  • התקנת מנעול כספת
  • תיקון דלתות ומנגנונים

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או שלחו הודעה 

מנעולן בבאר שבע - פורץ מנעולים בבאר שבע

פורץ מנעולים בבאר שבע

מעט התעמקות בעניין חושפת שתדירות המקרים שבהם נצטרך מנעולן בבאר שבע הרבה יותר גבוהה ממה שתיארנו – נניח שדלת הבית שלנו נטרקה מאחורינו ונשארנו בחוץ, בעוד המפתחות של הדירה לא עלינו – מה נוכל לעשות? סיטואציה לא נעימה, אך באמצעות הזמנת מנעולן שיגיע עד לפתח ביתנו תוך מספר דקות נוכל לפתור אותה מבלי להקדיש לכך יותר מדי תשומת לב. זהו מקרה בודד בתוך מגוון גדול מאוד של מקרים אחרים דוגמת – פריצת דלת של מכונית שנתקעה או שננעלה מאחורינו והמפתחות של הרכב נשארו בתוכה, פריצת כספות ששכחנו את הסיסמא שלהן, החלפת צילינדרים, יצירת מפתחות רזרבה באמצעות שכפול ועוד! 

מנעולן בבאר שבע

אז מי הוא בעצם מנעולן בבאר שבע ומתי נרצה להזמין את השירותים שלו? מנעולן הוא מי שעובר הכשרה לפריצת מנעולים באופן יסודי ומקצועי, ההכשרה הזו דורשת התמחות בלא מעט פרטים, טכניים, ניסיוניים ועוד. מנעולן מורשה הוא רק אחד שקיבל תעודת הסמכה ממשטרת ישראל, שכן העיסוק בפריצת דלתות עלול להיעשות באופן שלילי ועל כן התערבות המשטרה הכרחית. בדרך כלל נעזרים במנעולן בבאר שבע לצורך פריצת דלתות של דירות או בתים כאשר הדלת ננעלת מבחוץ ואין לנו את האפשרות לפתוח אותה (בגלל שהדלת נטרקת, בגלל שהמפתח נשבר בתוך המנעול ועוד מגוון מקרים לא נעימים אחרים) – במקרה כזו, יגיע המנעולן תוך דקות ספורות למקום משכנכם, ידאג לטפל בבעיה בזריזות ידיים ומקצועיות ויאפשר לכם אף לרכוש שירותים שונים בסגנון דוגמת מנעולים, מפתחות והחלפת צילינדרים במידת הצורך.

שירותי מנעולנות 24 שעות בבאר שבע

בעודכם מחפשים אחר מנעולן מומלץ, מן הסתם שתרצו שהוא יהיה כזה העובד 24 שעות ושתוכלו להזניקו אליכם לבית בכל שעה, אפילו בשעות האחרונות של הלילה. לא כל מנעולן עובד 24 שעות ביממה, אך ישנם כאלו המתיימרים לספק שירותים מן הסוג הזה ובמידה והם באמת כאלו, אנו נדאג להפנות אתכם ישירות אליהם במידה וזה מבוקשכם ועיקר הדגש שאתם מחפשים בשירות שלהם. הצורך במנעולן 24 שעות הוא מובן שכן איננו יכולים לדעת מתי ייפול הגורל ונצטרך להזמין את שירותיו והידיעה שהשירות זמין עבורנו בכל עת בהחלט תוריד ממנו את העיסוק בנושא.

0 תגובות

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

יצירת קשר

טלפון:

052-2712403