הטרנד החם ביותר בעיצוב ריהוט גן כיום הן בארץ והן בחוץ לארץ הוא: עיצוב ריהוט מבטון. על אף שיש כאלו שריהוט מבטון ישמע להם כריהוט גס מדי, הלא כאשר רואים את הריהוט מבטון המיוחד עבור גינות מבינים עד כמה הוא נוכח, חזק, מרשים ועצמתי במראהו. כיום רבים בוחרים עבור הגינה שלהם שולחן בטון ובחירה זו מקנה לכל גינה מראה מרשים וייחודי.

מדוע כדאי שתבחר דווקא בשולחן בטון עבור הגינה שלך

עד כה, ריהוט גינה היה נחשב כריהוט פלסטיק, ריהוט אלומיניום, ריהוט ברזל או ריהוט עץ, המגיעים בשלל עיצובים שונים. אולם כיום, חלה מהפכה בתחום עיצוב ריהוט לגינה וניתן למצוא כיום לא מעט רהיטים לגינה העשויים מבטון. שולחן חוץ לגינה מבטון, מושתת על חומר הבטון, אך זה לא מונע ממנו להיות מעוצב ומסוגנן באופן ייחודי מאין כמותו. כמו כן, זה לא מונע מהשולחן להגיע בצבעים שונים, אשר הבטון נצבע בהם כחלק מהשלב הסופי של עיצוב השולחן. כאשר בוחרים שולחן בטון לגינה זה מעניק לגינה מראה מיוחד, מעבר לכל, שולחן בטון הוא שולחן חזק, עמיד ויציב אשר מחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר בכל עונות השנה. בנוסף לכך, שולחן בטון הוא שולחן זול יחסית וכן, הוא מגיע עם ציפוי סילר אשר מעניק לו את היכולת להישמר כמה שיותר מוגן מפני שריטות, פגמים וסדקים לאורך זמן. יתרה מכך, תחזוקת שולחן בטון היא קלה ונוחה ומלבד שמירה על ניקיונו ומריחת סילר חדש מדי פרק זמן כלשהו, אין יותר מדי מה לעשות בכדי לשמר אותו.

כיצד תבחר שולחן חוץ מבטון באופן הטוב ביותר

בכדי לבחור את השולחן הטוב ביותר עבורך, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר את מה שהבית שלך צריך, חשוב לבדוק מאיזה חברה כדאי לרכוש שולחנות בטון. שולחנות בטון של חברות מוכרות העוסקות בתחום ריהוט בטון באופן מקצועי וייחודי, יעניקו לך את הידיעה כי השולחן אותו תרכוש יחזיק מעמד לאורך זמן בצורה הטובה ביותר  וכי השולחן עשוי רובו מבטון אמיתי. מלבד זאת, חשוב לוודא שלשולחן יש אחראיות מהחברה וכן, חשוב מאוד לרכוש אותו בהתאם לגינה שלכם, גודלה, הצבעים השולטים בה ועוד.