איטום גגות בבאר שבע

חברות רבות מעסיקות כיום יועצי בטיחות אש. יועצים אלו משמשים אותם, הן באופן תדיר, קרי ביוםיום, זה במידה ומדובר בחברות שמשתמשות בחומרים דליקים או עובדים עם אש, והן באופן פחות קבוע, במידה והן נדרשות לייעוץ בתחומים שונים, בין אם זה בתחום עבודותיהן ובין אם בתחומים אחרים שיכולים להיות מושפעים מאש, למשל, בנייה.

יועץ בטיחות אש הוא גורם מוסמך אשר למד את קורס בנושא, ויש לו את הכלים בשביל להציג הצעות לתכנון נכון של בנייה והרכבת אמצעי הגנה מפני אש, כמו כן מדובר בגורם מוסמך שיכול לספק כלים ורעיונות כיצד לעבוד בצורה בטוחה ולהימנע מפני דליקות או שימוש בחומרים דליקים. עבודתו של יועץ בטיחות אש, איננה מתחילה ונגמרת רק בייעוץ ותכנון, הוא מבצע הדרכות למנהלים ועובדים, מעקב אחרי ביצוע הוראות, מעקב אחר עמידה בתקנים, כתיבת דוחות ועוד.

כיצד שוכרים יועץ בטיחות אש?

בישראל פועלים לא מעט יועצים שמתמחים בבטיחות אש, בין אם מדובר ביועצים שעובדים באופן עצמי ובין אם מדובר ביועצים שעובדים תחת חברות ייעוץ לבטיחות באופן כללי. בחלק זה אנחנו נספק 5 טיפים לבחירה מושכלת ונכונה של יועצי בטיחות אש.

טיפ ראשון, שיחה מוקדמת עם היועץ על מנת להכיר אותו, ניסיונו ועבודותיו הקודמות. כך אנחנו יכולים ללמוד על ניסיונו בתחום והאם אותו איש מקצוע מתאים לצרכים שלנו.

טיפ שני, אנחנו יכולים להציג בפניו את החברה, במה אנחנו עוסקים וכיצד בנוי המבנה בה היא עובדת, על מנת לשמוע ממנו רעיונות ועצות כיצד להתנהל. זה חשוב מאחר וכך אנחנו יכולים לדעת האם מדובר ביועץ מקורי, ייחודי, יועץ שאנחנו יכולים לסמוך עליו או יועץ שמרני עם גישות מיושנות.

טיפ שלישי, רצוי מאוד לבדוק את איכותו של היועץ גם דרך חוות דרך והמלצות. אנחנו יכולים לפנות למעסיקים קודמים שלו ולברר איתם עד כמה הוא איכותי ומוצלח בעבודתו.

טיפ רביעי, רצוי לבדוק מהי ההסמכה שלו לתפקד והיכן הוא קיבל אותה, על פי המיקום נוכל לדעת האם מדובר ביועץ בטיחות עם הסמכה שמתאימה לנו.

טיפ חמישי, אנחנו יכולים להציג בפניו סיטואציות שונות ולראות כיצד הוא מגיב אליהם. זה אומנם לא משהו שמתרחש באופן מעשי, אך גם בתיאוריה זה יכול להיות לנו לעזר.