סיימתם לשפץ את הבית, ארזתם את החפצים, אתם כבר מוכנים להיכנס אליו בחזרה. לפני שאתם ממהרים לעשות זאת, נשאר לכם עוד דבר אחד ברשימה, וזה להזמין חברת ניקיון שמתמחה בניקיון בתים אחרי שיפוץ.

לא משנה אם מדובר בשיפוץ קטן או גדול, לא משנה אם זה שיפוץ כולל או שיפוץ של חדר ספציפי, עליכם להזמין חברת ניקיון שתדאג לנקות את הבית בכלל או את החדר בפרט, כך תוכלו ליהנות מבית נקי ומאיכות חיים. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם נושמים אבק ונלחמים מול כתמים ולכלוכים שונים, שיכולים להפריע לכם באופן תדיר.

ניקיון אחרי שיפוץ, מתרחש בדרך כלל, מספר ימים לפני שנכנסים לדירה, ובמקרים רבים זה כולל לא רק ניקיון רגיל, קרי שטיפה, ניקוי חלונות ואביזרים אחרים, אלא גם עבודות פוליש והברקה של מרצפות ושיש. שם, כידוע, מצטבר לא מעט לכלוך בין האריחים השונים, ואם לא נסיר אותו מוקדם, אנחנו עלולים לגלות שאנחנו נלחמים בו עד שהוא יירד. לכן חשוב לבצע זאת בהקדם.

ניקיון בית אחרי שיפוץ זו עבודה למקצועיים, לא מדובר בעבודה שיכול להתבצע על ידי עובד ניקיון בודד או על ידי גורם שאיננו מנוסה בכך. לא מדובר בעבודה רגילה של עוזרת בית, מאחר ותהליך השיפוץ כולל, לא פעם, שבירה של קירות, בניית קירות, קידוח ועוד, הרי שנוצר הרבה אבק בשטח, חלקו גלוי וחלקו נסתר. לכן צריך להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בניקיון אחרי שיפוץ, יתרה מזו, צריך להיעזר באנשי מקצוע שיש להם את הכלים הנדרשים בשביל לבצע עבודות ניקיון שכאלה

טיפים לניקיון בית אחרי שיפוץ

ראשית, כמו שציינו יש לשכור חברה מקצועית שמתמחה בתחום. לשם כך מומלץ לבדוק מהיכן מגיעה החברה, מה הניסיון שלה, כמה עובדים היא יכולה להפנות לביצוע העבודה ומה הכלים שעומדים לרשותה.

שנית, יש לברר כמה מהר החברה יכולה לבצע את העבודה. אתם לא תרצו להתעכב בכניסה למבנה רק בגלל שהחברה לא יכולה לבצע את העבודה תוך זמן קצר.

שלוש, אחרי סיום העבודה, יש לבדוק את השטח עם מנהל העבודה על מנת לוודא שהמקום אכן נקי ומצוחצח.