אם אתם רוצים שהרצפה שלכם תמיד תבריק, בין אם מדובר בבית עסק או בין אם מדובר בבית פרטי – חשוב שתדאגו לציוד מתאים לניקוי הרצפה שלכם. אחד הציודים המומלצים לניקיון יסודי קפדני ומרהיב של הרצפה, הוא מכשיר בשם מקרצפת רצפה ביתית  תעשייתית. אבל מהי אותה מקרצפת? וכיצד היא יכולה לסייע לכם? כל התשובות בהמשך.

אז מהי אותה מקרצפת ביתית תעשייתית?

מקרצפת רצפה ביתית תעשייתית היא מקרצפת תוצרת גרמנייה שמתאימה לבתים ועסקים קטנים. מקרצפת זאת מיוצרת עם שתי מברשות מיקרו פייבר הנעות בסיבוב וזאת בזכות מנוע חשמלי ששואב את הלכלוך הרטוב והיובש מהרצפות היישר אל תוך מיכל איסוף.

היתרונות של המקרצפת הינן שלא צריך יותר לבצע שאיבה או טאטואי של הרצפות כאשר מנקים בעזרתה, אלא ניתן ישירות לשאוב את הרצפות, ולהשתמש ישירות במקרצפת ללא שום צורך באיסוף או בשאיבות. היתרון המרכזי הוא חסכון בעבודה בניקוי הרצפה והמניעות בעבודה קשה באיסוף לכלוך יבש או רטוב.

עם איזה ציוד מגיעה המקרצפת שעוזר ליתרונות שלה?

מקרצפת הרצפה הביתית כמו מכונת השטיפה בלחץ הביתית מגיעה עם מגוון ציוד כמו: מיכל מים שניתן למילוי כאשר המים שהמקרצפת מתיזה שוטפים את הרצפה. מה שמקנה יתרון נוסף שגם חוסך זמן וגם חוסך מים.

בנוסף ניתן לחסוך זמן ולנקות באמצעות המים המותזים שטחים גדולים יותר של הרצפות. עוד חוסכת המקרצפת שימוש בסמרטוטים, את הצורך בסחיטה של סמרטוטים והתעסקות עמם.

ניקיון קל יותר

בניקיון עם המקרצפת ניתן ליהנות ממברשות רולר שעוזרות לנקות את כל סוגי המרצפות החל ממרצפות שיש, אבן עץ קרמיקה ואפילו מרצפות פלסטיק. המברשות מסתובבות אוספות את הלכלוך מהרצפה ומאפשרות גם ניקיון אחרי שיפוץ וגם פעולת פוליש למרצפות.

מפרק הצוואר המעולה של המקרצפת

יתרון נוסף של המקרצפת הוא מפרק צוואר מעולה שיש לה! למקרצפת מפרק צוואר נפלא שעוזר למקרצפת להתכופף ובכך לקרצף בצורה יעלה יותר את הרצפות ולהגיע לכל הפינות ברצפה כולל תחת ריהוט, מיטות והמערכות ישיבה. בכך הניקיון הינו יסודי יותר.

לסיכום, המקרצפת בעלת יתרונות רבים, היא חוסכת זמן, כסף, היא יעילה יותר ומתאימה לשימוש ביתי, עסקי וניתן לאחסן אותה בכל מקום!