אם אתם רוצים לעצב את ביתכם מחדש, בין אם לטובת העלאת הנכס שלכם לבין אם לטובת מגורים במקום כיפי ונעים יותר – חשוב שתשקלו לגייס למשימה את שירותיה של מעצבת פנים. אבל כיצד תתרום מעצבת פנים למהפך בבית? כל התשובות בהמשך.

בחירת מעצבת

כיום ישנם מגוון מעצבות פנים שמציעו את השירותים שלהם לעיצוב הבית. ואכן ניתן לראות באתרי האינטרנט של המעצבות עבודות מעולות, וחללים מעוצבים בקפידה שמתאימים לאופייו של בעל הבית, לאורח חיו ולרצונות שלו לבחור מעצבת לפי תיק העבודות שלה , היחס והשירות.

אז אילו שירותים תקנה המעצבת בעיצוב חלל הבית שלכם?

גיבוש קונספט מתאים – מעצבת פנים טובה היא כזאת שתוכל לגבש עבור חלל הבית שלכם קונספט עיצוב מתאים. המעצבת תדע מה נכון מבחינה קונספטואלית לביתכם ומה לא, וכיצד יהיה נכון יותר לעצב את הבית הן מבחינת הטוב, האווירה, הריהוט ועוד.

הקניית האווירה הנכונה – אם אתם מעוניינים באווירה מסוימת בביתכם, חשוב לחלוק את הדבר עם מעצבת הפנים. מעצבת מצוינת תדע לזהות את הצרכים שלכם, ותדע להתאים את חלל הבית לאווירה הנכונה ביותר שהוא יכול לשדר. הקניית האווירה נעשית באמצעות צבעי קירות מתאימים, בחירת ריהוט, תאורה נכונה ואלמנטים קטנים שעושים הבדל גדול.

התחשבות בגודל הבית בעיצוב – כאשר אנו מפנטזים על עיצוב הבית שלנו יש לנו המון רעיונות. עם זאת בזמן שאנו מתכננים יכול להיות שהחלל שנתון לרשותנו אינו מאפשר את הגשמת הפנטזיות. לשם כך חשוב להיוועץ ולהיעזר במעצבת פנים שתוכל לעצב את החלל שלכם, תוך התחשבות אבסולוטית בתנאים ובגודל החלל.

משחקי תאורה מעולים – מעצבי פנים יודעים כיצד לשחק עם התאורה בבית כדי להקנות לבית סגנונות שונים כגון: בית כפרי ומזמין, או לחלופין בית בעיצוב מודרני, כמו גם שלל עיצובים אחרים. משחקי תאורה יכולים לעשות הבדל גדול בנראות של החלל ובסגנון העיצוב.

ייעוץ בבחירת ריהוט – לבסוף תצטרכו מעצבת פנים לבחירת הריהוט הנכון לבית. מעצבת טובה תוכלו לסייע לכם גם לבחור ריהוט שמתאים לסגנון והאווירה שרציתם, גם לגודל החלל והתאמת הריהוט בצורה נוחה, והיא תסייע לכם לבחור ריהוט שמתאים לאורח החיים שלכם ולבני הבית.