אחד השלבים הכי פופולאריים בעיצוב הבית, הוא השלב בו אנחנו בוחרים לעצב את המטבח שלנו. כולנו יודעים עד כמה עיצוב המטבח נחשב לשלב חשוב ומהותי בעיצוב של כל בית, ולכן אנחנו גם משקיעים בו לא מעט זמן וכסף.

אחד החלקים של עיצוב מטבח הוא השלב בו אנחנו בוחרים שיש למטבח. כפי שאנחנו יודעים, בכל מטבח יש שטחים של מטרים רבים של שיש אשר אמור לאפשר לנו גם לעבוד עליו וכן במקרים אחרים, הוא מכסה את המטבח מכל עבר, בין אם זה בין הארונות, סביב הכיור ובאזורים נוספים במטבח.

כשאנחנו בוחרים שיש למטבח, עלינו להקפיד ולשים לב למספר נקודות אשר יקבעו ויאפיינו את אופן הבחירה שלנו. ראשית, אנחנו צריכים להתייחס לשאלה של סוג השיש, האם יהיה זה שיש גרניט, שיש חברון, שיש מזרחי, שיש אבן או כל שיש אחר, זה חשוב מאחר ולכל שיש מאפיינים שונים, כל שיש בנוי אחרת, עמיד בצורה שונה וכמובן שלכל שיש יש מחיר אחר.

>>> בדקו באתר של שיש ניר צבי את המגוון שיש לנם להציע

שנית, אנחנו צריכים לבחור שיש על פי הצבע שלו, בהתאמה לשאר הפריטים במטבח, בין אם זה ארונות, כיור, קרמיקה ועוד. על פי רוב הצבעים נעים בין שיש חום, שחור או שיש לבן וצבעים בהירים אחרים, כאן לומר שבחירת הצבע מתבטאת רק במאפיינים של עד כמה חשוב לנו לשמור על הניקיון במטבח ולשמור שהשיש לא יתלכלך כשאנחנו עובדים עליו.

שלוש, עובי וגודל השיש, אנחנו צריכים לבחון האם אנחנו מעוניינים בשיש עבה או דק, שיש רחב או צר, יש כאן מאפיינים שונים שמשפיעים גם על הנראות של השיש אך גם על אלמנטים נוספים, בין היתר, עמידות, חוזק ועוד שורה ארוכה של מאפיינים.

אנחנו יכולים למצוא היום קטלוגים מגוונים של שיש למטבח, עלינו לבחון את המאפיינים של כל אחד מסוגי השיש, על מנת שנוכל לקבוע איזה מהם מתאים לנו. בסופו של דבר, אנחנו צריכים לזכור שאנחנו עושים את הבחירה הזאת רק פעם אחת בשיפוץ למשך תקופה ארוכה ולכן חשוב שנדע לבחור בצורה נכונה ומושכלת.