uzi

עוזי שירות לכל הבית
פרגולות בבאר שבע – דק בבאר שבע

  • בניית דקים
  • הקמת פרגולות
  • שיפוץ פרגולות קיימות
  • חידוש עץ
  • התקנת פרגולות אלומיניום

לקבלת הצעת מחיר התקשרו או שלחו הודעה 

כל אחד רוצה להפוך את ביתו למקום הנעים והנוח ביותר ועל מנת לשדרג את הבית ניתן לרכוש כל מיני מוצרים – לדוגמא, פרקטים מעץ לצורך ריצוף הבית יהפכו אותו למקום הרבה יותר חמים, נעים ונוח להליכה בעודנו יחפים. התקנת פרגולות בחצר או במרפסת ישדרגו אותם באופן משמעותי, ייתנו לנו את האפשרות לשבת בחוץ בעודנו קוראים ספר טוב, ללגום משקה מרענן ולא להישרף מהשמש. המוצרים הללו יכולים להיות בהחלט שימושיים ולשדרג את הבית שלכם, ועל מנת לבצע עסקה נכונה תרצו כמובן לעבוד עם בעלי המקצוע שיספקו עבורכם את השירות הטוב והיעיל ביותר, בנוסף כמובן למחירים הוגנים עבור השירות.

דק בבאר שבע - פרגולות בבאר שבעפרגולות בבאר שבע

פרגולות נחשבות לפתרון האידיאלי לקירוי גינות, מרפסות, ודקים. הסיבה לכך היא פשוטה, הפרגולה יפה, קלה לתחזוק, והן משוות מראה יפה ואיכותי לגינה או למרפסת שלכם. כיום ישנן שיטות שונות ומגוונות לבניית פרגולה וסגנונות עיצוביים שונים. ישנם פרגולות מסוגי עץ שונים ואפילו כיום ישנם רבים הבוחרים להתקין פרגולה מאלומיניום שאיננה מצריכה תחזוקה כלל. אנו מזמינים אתכם להזמין מאיתנו פרגולה איכותית בשלל גוונים וסוגי חומרים.

דקים בבאר שבע

כל אחד שראה דק בימי חייו יודע שדק משדרג באופן מיידי כל חצר או מובאה. הצבע העשיר של העץ הפרוס על הרצפה מאפשר לכל אחד להנות מתחושה ביתית וטבעית, וזאת ללא צורך בהשקיה או תחזוקה רבה כמו בגידול דשא או גינת ירק. הדק מאפשר נוחות אידיאלית בהליכה מחוץ לבית ללא צורך בנעילת נעלים או סנדלים, אפשר ללכת יחפים ולהנות מהעץ העשיר והתחושה הנעימה אותה הוא מעניק. בנוסף לכל היתרונות האחרים – הדק מאפשר להיות רגועים לגבי הילדים, למה? כי הילדים יכולים ללכת יחפים ואתם יכולים להרגיש רגועים שהם לא נפצעים מזכוכיות ואבנים.

יצירת קשר

טלפון:

 

052-2712403