הזמן עובר והילדים שלנו גדלים כל כך מהר. מחדר תינוקות אנו מוצאים את עצמנו מעצבים חדר ילדים ומחדר ילדים, פתאום עלינו פתאום לשנות את הכל ולהתאימו לחדר לבן או בת נוער. חדרי נוער – דגשים חשובים…

  1. מעכשיו החדר ילווה את ילדכם לפחות עד שיתגייס לצבא ולכן חשוב לבחור ברהיטים, טפסטים ואביזרים משלימים ברוח האווירה ולא ללכת על דגמים ילדותיים מדי, גם אם הנער או הנערה עדיין צעירים כי עוד כמה שנים, זה שוב לא ממש יתאים.
  2. עשו רשימת צרכים, שתפו אותם – שבו עם הילדים ושאלו אותם מה הציפיות שלהם מהחדר. מה גודל שולחן הכתיבה לו הם זקוקים, האם יש להם גם מחשב אישי או שמא מדובר בשולחן שמתאים רק להכנה של שיעורי בית, מה גודל המיטה שהיו רוצים, האם מיטת יחיד עם אופציה לפתיחה של מיטה נוספת, האם מיטה וחצי או אולי המקום בחדר מאפשר להתפנק עם מיטה גדולה. שאלו את הילדים מה עוד היו רוצים לשלב בחדר, אולי וילון צבעוני, טפט מיוחד, מנורה מדליקה או כל דבר אחר.
  3. צבעים – בחרו שניים או שלושה צבעים שינחו את כל תהליך העיצוב של החדר בכדי לא להעמיס יותר מדי. עדיף ללכת על גוונים נקיים ברהיטים כמו גוונים של עץ, שמנת, אפרפר עם נגיעות עדינות של צבע בין אם זה ורדרד או כחלחל. התפקיד של האביזרים המשלימים הוא לזרוק קצת צבעים בעדינות ולהשלים כמובן את המראה הכולל של החדר.
  4. היעזרו ברשת האינטרנט – יש כל כך הרבה רעיונות מדליקים מהם אפשר לשאוב השראה. צבעי הקירות, הרהיטים, האביזרים המשלימים וזו גם דרך נפלאה לערב את הילדים. אפשר לשוטט בין האתרים ובין הכתבות של מגזינים, אפשר לצפות בסרטונים וככה לקבל רעיונות לגבי מה אתם הכי רוצים שיהיה בחדר.
  5. בחרו בחברה אמינה לייצור רהיטים – הרהיטים הם למעשה אבן הבניין של החדר ולכן חשוב לבחור בחברה אמינה, עדיף כזו המייצרת רהיטים בהתאמה אישית לפי גודל החלל, לפי הצרכים שלכם ולפי התקציב העומד ברשותכם, וודאו שהחברה עובדת עם חומרי גלם עמידים ואיכותיים, כאלה המחזיקים בתקנים של מכון התקנים.